Wilma 從天父領受的異象圖

Wilma 從天父領受的異象圖
Jesus Is The Savior and Lord of the whole Earth. 耶穌基督是全球之主

2009年6月15日星期一

好大的對比:八節咁多字的歌!三個字的歌!

訪:
好難得啊!
現在收入大不如前,
我唱K只是要到大日子,
或者婚禮與飲宴中間才可以去唱,
家吓有個好網站,一家親,
給我們些工作人員放工回家,一上網就有得唱,
感覺超正!
柳:
您們客氣了!

訪:
最欣賞的,還是哪首八福臨門嘅!
若果齊齊家庭禮拜,
同丈夫開家組,
它都用可以得過喎!
柳:
不會嫌它字多嗎?要夠長氣至得呢!

訪:
內容好掂呀!分幾次唱,
有得中途整停個畫面,正!
柳:
大家真係好多年冇唱咁長的詩歌啦!係咪?

訪:
八節咁多字嘅歌!
真係勁佩服您囉!
健壯家庭 /八福臨門 Version 9 (純音樂)  
觀看免費樂譜卡拉OK

柳:
通常給這類[讚賞],
我都有[感恩天父]及[不知所操]的[感覺]的,
謝謝您。
其實,最短的一首,是【家人對唱我愛您】
全首歌只得三個字!
家人對唱我愛您 (純音樂)
觀看免費樂譜卡拉OK

訪:
【家人對唱我愛您】裏面把男聲是由哪裏找的呢?
您話您未婚格。
柳:
用電腦軟件,將我把聲拉低8度整出來的。
係咪好係好唔得哩
所以呢....,要幫我手,找戶好品格人家(男生)啊。
姓柳的姓高的都得。

訪:
姓黃,姓金,姓甘,姓何,都 ok。
姓楊,盧,雷,佘的都唔係咁適合。
再唔係,
或者想吓,
妳嫁給外籍人士咪冇咗呢個[煩惱]囉!
柳:
真要命!卡卡卡!
我想要有哲學頭腦的中國人男生。
要冷靜又開心的。得嗎?
部份時間大比例素食者,得嗎?

訪:
好!我請教會派人發散為妳禱告,
再唔係,
今晚您自己俯伏在主面前好好去求啦!哈哈!
柳:
昨晚我已俯伏在主面前求落大雨。
結果,大到要我用工業耳塞才入睡呢!
我都係祈全球歸主,願天父的國度降臨先喇!
其他的,可以按天父的時間去求。
祂知道我的日子和力量如何。

訪:
一齊求!
我家人都會替您求的,放心。
柳:
多謝晒!

訪:
乜說話!
:)
柳:
:)


祝大家
一家永和諧,健康又愉快!

天父所愛的,
Wilma Liu 柳慧敏傳道
(http://www.yijiaqin.net家庭音樂教育網站站長)

没有评论: